Veelgestelde Vragen

1st Class Transportation

Wat is het verschil tussen jullie dienst en een taxi-dienst?

Het voornaamste verschil is de prijs. Doordat wij werken met een andere wetgeving en kostenstructuur, is het voor ons mogelijk om scherpere prijzen aan te beiden voor langere trajecten dan een reguliere taxi-dienst. Voor de rest hebben wij enkel een getekende toelating van u nodig om uw vervoer uit te voeren.

Welke garantie heb ik dat een rit daadwerkelijk uitgevoerd zal worden?

Indien u uw rit inboekt via onze website met uw login, zal u hierna een bevestiging ontvangen. Zodra u van ons deze bevestiging heeft ontvangen, staat uw rit geregistreerd in ons systeem. Hierdoor staat uw rit automatisch in de planning van een chauffeur. Enkel in geval van overmacht zoals extreme verkeerssituaties, ongeval of panne kan uw chauffeur vertraging hebben. Er is echter geen enkele mogelijkheid dat wij uw rit zouden “vergeten” uit te voeren.

Waarom moet ik een overeenkomst tekenen?

De wet verplicht ons een overeenkomst aan boord te hebben van het voertuig waarmee wij de klant vervoeren. Deze overeenkomst is niets meer dan een toelating van de klant om voor hem mensen te vervoeren aan de voorwaarden en prijzen die werden overeengekomen. Deze overeenkomst is in geen geval bindend en kan op elk moment verbroken worden zonder enige schadevergoeding.

Kan ik mijn chauffeur nog even op mij laten wachten?

Onze chauffeurs werken aan de hand van een planning. Wanneer u uw chauffeur onvoorzien laat wachten, dreigen andere ritten vertraging op te lopen. Indien de planning dit toelaat, kan de chauffeur wachten echter zullen hier kosten aan verbonden zijn. Wanneer uw chauffeur niet kan wachten, kan er een andere chauffeur opgestuurd worden maar dit is dan een nieuwe expresrit.

Wat is een expresrit?

Dit is een rit waarvan de uitvoering op dezelfde dag dient te gebeuren als wanneer de reservatie werd geplaatst. Om dit te vermijden dient u een reservatie altijd minstens 1 werkdag op voorhand aan ons door te geven.

Waarom zijn jullie zo duur voor een rit van minder dan 10 km?

Doordat onze chauffeurs over heel Limburg verspreid zijn, kan het zijn dat een chauffeur van verder moet komen voor een korte rit uit te voeren. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om een minimumprijs te hanteren. Wij zijn echter goedkoper dan een reguliere taxi vanaf 10 km!

Mijn huidige leverancier is goedkoper, waarom zou ik gebruik maken van jullie diensten?

Hoewel wij een scherpe prijs aanbieden voor onze dienstverlening, is het niet onze bedoeling om de goedkoopste te zijn. Onze doelstelling is om een betrouwbare partner te zijn voor onze klant en een langdurige relatie op te bouwen. Zo moet onze klant niet elk jaar op zoek naar een andere leverancier omdat hij weet dat hij op ons kan vertrouwen.

Wat na mijn registratie?

U kan online registreren of telefonisch contact met ons opnemen. U zal hierna een mail van ons ontvangen waar u een persoonlijk wachtwoord kan kiezen voor uw account. Met deze gegevens zal u dan meteen aan de slag kunnen voor ritten in te boeken. Wij nemen in ieder geval ook contact met u op voor een vrijblijvende afspraak waar wij samen met u ons systeem overlopen en eventuele vragen van u beantwoorden.

Op deze manier kan u optimaal gebruik maken van ons uniek systeem.

Hoe kan ik jullie of mijn chauffeur bereiken na de kantooruren?

U krijgt van ons een voucher toegestuurd nadat uw reservatie werd bevestigd. Hier kan u alle nodige informatie op terugvinden alsook een noodnummer (ICE : In Case of Emergency). Hier kan u 24u/24u iemand bereiken voor dringende vragen in verband met uw reservatie. Let wel op, deze nummer kan enkel gebruik worden voor dringende vragen of dringende reservaties. Voor alle andere vragen of reservaties kan u tijdens de kantooruren terecht op ons normaal telefoonnummer (+32 (0) 11 / 25 53 35)

Geen antwoord op uw vraag gevonden? Stel uw vraag hier en wij helpen u met plezier verder.

Naam*

E-mail*

Onderwerp*

Bericht

* verplicht in te vullen